Perlerier

Jeg er ret vild med at lave perler. Og på nettet kan man jo finde de sjoveste ting at lave, så min lejlighed er fyldt med sjove perlefigurer…

De her hænger på hoveddøren og er fuglene fra Doghunt som var til de gamle Nintendo spillemaskiner. Jeg kunne desværre ikke lige lave dem i de rigtige farver.

Så er der lidt fra Super Mario-verdenen.

Pacman hænger i loftet. Det er min søster der har lavet dem.

Hun har også været igang her. Det er dog mig der har lavet det meget skæve kassettebånd.

Der er muffins i køkkenet som både Sofie og jeg har lavet.

Og her er så den nyeste perlefigur til samlingen. Han har slugt kontakten til badeværelset.
Jeg fandt ham her: http://missads.blogspot.com/ som havde læst det i avisen, men ophavskvinden er vist hende her: http://hverdagshjem.blogspot.com/ – så er det ligesom på plads 🙂 (En eller anden dag lærer jeg jo nok at lave et aktivt link…)
Alle de andre figurer er nogle jeg har fundet på google. Der er simpelthen en helt ny verden der åbner sig for en når man googler HAMA beads!

Jeg har efterårsferie nu og burde sådan set lave en masse afleveringer. Men det er ligesom om jeg er gået totalt i feriemode og stener bare film mens jeg laver små kreative syslerier… Måske i morgen…

På torsdag drager jeg til Göteborg for at besøge en masse af mine venner som jeg ikke har set siden jeg flyttede tilbage til Danmark for lidt over et år siden. Det bliver AWESOME!

4 thoughts on “Perlerier

Skriv et svar

