Jeg har vundet min første give away hos smykkestykke 😀 Det er de her fine øreringe! (Tak til Trine for at lære mig at linke!)

Så blev min dag da alligevel lidt god. Den startede med at jeg efter en stort set søvnløs nat sov over mig så jeg ikke nåede første time. Da jeg så endelig nåede op på skolen kunne jeg godt mærke at min mave ikke helt var i top og kl 12 kapitulerede jeg og gik hjem. Det har så kun udviklet sig til det værre. Jeg har også lige fået tilføjet ondt i halsen og kvalme på listen over dårligdomme. Jeg kan ikke huske at jeg har været i skole en hel uge uden at være syg. Jeg bliver vist snart nødt til at få doktormanden til at se mit immunforsvar efter i sømmene. Nogle dage tror jeg slet ikke at jeg har det længere. Det værste er at det er sådan nogle småting jeg hele tiden fejler. Hovedpine, dårlig mave, feber, kvalme… i lidt forskellige kombinationer hele tiden.

Men jeg nåede da lige at få min standpunktskarakter i fysik. Jeg fik 7! Og det er noget så ufortjent. Jeg har endnu ikke sagt et ord i timerne – i hvert fald ikke noget fysikrelateret. Og at mine opgaver er rigtige er mere held end så meget andet. Men jeg brokker mig da ikke. Nu glæder jeg mig bare til at se hvordan det går i resten af fagene. Med al den sygdom jeg har præsteret gennem de første 2 mdr tvivler jeg på at jeg får alt for gode karakterer…

I weekenden fik jeg kigget lidt nærmere på de bøger jeg har fået lånt og fik også lavet nogle kort. Og så fik jeg også lavet lidt i dag. Jeg var lige på biblioteket og låne en lydbog – Slumdog millionaire – og så slog jeg ellers hjernen fra hele eftermiddagen og lavede kort. Det blev til dem her:

Nu er det vist sengetid. Så håber jeg at jeg har det bedre i morgen. Er godt nok lidt ked af at gå glip af alle de timer.

Skriv et svar

