Juleaften

Der har godt nok været lidt stille på bloggen i noget tid, men jeg har ikke rigtigt haft lyst til at skrive noget. Eller at lave noget for den sags skyld. Jeg er vist gået lidt i vinterhi.

Juleaften var jeg sammen med min mor, søskende og kusine hjemme hos min onkel og tante og min 5-årige kusine. Min tantes forældre var der også. Selvom jeg ikke er den store julefan blev det en rigtig hyggelig aften. Vi startede ud med Disneys Juleshow – eller dvs. JEG så Disneys juleshow mens børnene undrede sig over at jeg gad at se sådan noget. Så spiste vi, vi får både and og flæskesteg og det smager fantastisk!

Desværre kom jeg til at spise så meget af det at jeg næsten ikke ku spise noget risalamande. Derefter skulle vi danse om juletræet, hver mand vælger en sang og til allersidst tager vi selvfølgelig “Nu er det jul igen” og danser rundt i hele huset.

Og det går stærkt! :p

Så var det tid til gaveuddelingen som børnene står for. Vi plejer at pakke gaverne op efter alder, men i år valgte vi at slå med en terning, og så måtte man pakke det antal gaver op man slog. Det fungerede faktisk ret godt. Jeg fik maaaange gaver i år. Jeg havde næsten samme antal som børnene.

Jeg fik masser af fine ting, bla undertøj, cardigan, støvler, et stort billede der skal hænge over min seng, en masse hjemmelavede ting fra børnene og en babyborn!

Jeg er utroligt skruk og ku’ tale om babyer dagen lang hvis jeg ikke styrer mig lidt og derfor mente min søde kusine og vores fælles ven da at jeg skulle ha min egen baby. Det er nok en af de sjoveste gaver jeg nogensinde har fået. Hun er nu døbt Rosa Isabella Liv Sacha (der kommer hele tiden nye navne til) og vi har meget sjov ud af den. I går kunne jeg ikke dy mig for lige at sende et billede til min kusine hvor jeg viste hende hvor meget jeg hygger med min nye baby

Men jeg vil nu hellere have den ægte vare, jeg må vel snart ud og finde mig en rigtig mand så jeg kan få nogle børn :p

Min lillesøster lavede det fineste billede til mig i julegave af en stoffugl på et stykke pap.

Hun er simpelthen så kreativ, det er dejligt.

Nu har jeg lige en uges ferie tilbage inden jeg skal starte hårdt ud med en kemieksamen på mandag kl 10. Jeg har stadig ikke åbnet en bog og jeg har heller ikke lavet en eneste aflevering. Jeg er virkelig gået i hi, men jeg ved også at jeg nok skal nå det hele inden ugen er omme. Men jeg tror nu bare jeg tager mig en afslapningsdag mere hvor jeg måske får lavet lidt kort, det går meget langsomt for tiden og jeg fik slet ikke lavet alle de julekort jeg gerne ville. Desværre.

2 thoughts on “Juleaften

Skriv et svar

