Søsterbesøg, trusser og flovhed

Jeg har haft søsteren på besøg til den ugentlige lektiedag. Jeg får genopfrisket noget dansk grammatik og det er vist slet ikke så ringe endda.
Hun blev og spise aftensmad, så mens jeg lavede mad tegnede hun en tegning…

Nogle gange så ville jeg virkelig gerne vide hvad der sker oppe i hovedet på hende…

Hun dummede sig ellers helt vildt da hun kom hjem til mig. Vaskemaskinen står lige udenfor min hoveddør og da hun kom op ad trappen så hun: “at der stod en dame med mørkt hår og en stor røv” (hendes ord) og var ved at putte tøj i maskinen. Hun troede det var mig, så hun sagde højt: “Hej grimme!” hvorefter damen vender sig om og hun opdager at det sørme var en fremmed. Hun skyndte sig at mumle en undskyldning og fløj ind til mig. Som selvfølgelig har skraldgrinet over det hele aftenen.

Jeg fik også lige omrokeret lidt på mit citat, så nu hænger det sådan her

Det blev meget bedre!

One thought on “Søsterbesøg, trusser og flovhed

Skriv et svar

