Nostalgi

Jane startede en lille nostalgitrip-leg, som Frk. Trillingsgaard er fortsat med. Jeg troede egentligt ikke at jeg sådan rigtigt havde nogen billeder liggende af mig som barn på computeren og at be’ min mor om at finde kassen med billeder frem er håbløst. Men jeg ledte lidt og fandt da nogle billeder frem.

Et af mine absolut yndlingsbilleder af mig. Hvis jeg nu får en unge engang der bare er halvt så sød som jeg selv var som barn… åh… jamen så kan jeg jo ikke klage, vel? (Jaja, jante er ikke velkommen på min blog) 😉

Jeg ser en liiiille smule skræmmende ud på det her billede, men jeg holder fast i min fantastiske KÆMPEstore lyserøde bamse som jeg virkelig var glad for. Jeg kan stadig huske den dag min mor smed den ud. Jeg var SÅ ked af det!

Så er der lige et par billeder af min far og jeg. INGENS far er så sej som min, si’r det bare!
Se ham lige! Med skovsnegl, afrohår og ko-tatovering (han er slagter) – wauw!

Sovende barn på Sicilien. Et billede som jeg for 6 år siden prøvede at tegne efter dengang jeg forsøgte at lære at tegne. Jeg slap ret godt fra det hvis jeg selv skal sige det, men stoppede med at tegne igen. Der var så meget andet der var meget sjovere…

Mig i min mors flotte PINK støvler! Som måtte lade livet da jeg tissede i dem…

Yndlingsstedet da jeg var barn!

Mor hjælper mig lige med at tisse.

Som man kan se har jeg altid været ENORMT glad for øl.

Så hopper vi lige frem til 1. klasse. Min mor var meget stolt for hun havde helt selv strikket den lilla bluse jeg har på på billedet…

…åbenbart havde hun strikket den så stor at jeg stadig kunne passe den i 4. klasse… I dag er hun knap så stolt.

Jeg håber da at flere tager legen op, gamle billeder er altid sjove at se 🙂

 

4 thoughts on “Nostalgi

  1. Wauuw en LÆKKER unge du var – og din far er som taget ud af coming to America på den der total fede 80'er måde.. Tak for alle de fine billeder!!

    Hoppegyngen er vist no-go længere pga af ryggen og drengebørns ædlere dele.. Prøv at Google det hvis du vil vide mere (er selv ikke nået så langt – måske de har fundet på nogle man gerne må bruge)..

  2. Jamen, altså, hvor er du bare cute!! Jeg er helt vild med dig i de pink støvler, som måtte lade livet p.g.a. urin. (LOL!!!) Og tissebilledet … tror vist også jeg har set sådan et der ligner i mine forældres fotoalbum … hvem husker ikke at have hængt på nogens arm med bar røv og skulle tisse i buskene på en tur ud i det blå (LOL endnu mere!).
    Tusind tak fordi du delte – det er altså bare så bonus-agtigt at få indblik i andres liv på denne måde!! 🙂
    Ha' en rigtig dejlig aften.
    Kh. Jane
    P.s. rigtig flot tegning … måske du skulle genoptage tegne-tingen!?? 🙂

Skriv et svar

