Jeg føler mig så værdsat når…

…jeg kommer hjem til min mor og min søster farer mig i møde og fortæller hvor højt hun elsker mig.
Mig: “Jeg har ikke købt et påskeæg til dig.”
Søs råber meget forurettet: “ARJ!” slipper mig og går.

Senere på aftenen sidder jeg og kæmper med min mors nyindkøbte youseeboks. Imens sidder min mor i sofaen og siger:
“Hold op jeg ved ikke hvad vi skulle gøre uden dig!”
Mig: “Næh… så ville I vel ikke have en eneste elektronisk dims der virkede herhjemme.”
Min mor siger helt forvirret: “Ååh.. jeg talte til hunden!”

Det slutter så af med at jeg går ud på badeværelset, vejer mig og og kommer glad ud fra badeværelset:
“Jeg har tabt mig 4 kilo siden jeg startede med at cykle! Juhuu!”
Min lillebror konstaterer tørt: “Nå, så mangler du jo bare 20 mere…”

Så gik jeg hjem! :p

Skriv et svar

