Is!

Min søster mente altså at jeg havde brug for at tage ned på den lokale iscafe i dag sammen med hende. Og hun gav! Min nærige søster ville bruge penge på MIG! Så jeg havde jo ikke noget valg, jeg var NØDT til at udnytte hendes sjældne gavmildhed :p

Tilgengæld var hun umulig at komme af med bagefter. Så det endte med at jeg først kunne få hende ud af døren da jeg havde lovet at hun i næste weekend må farve mit hår og klippe mig… Jeg kommer til at gå sommeren i møde sorthåret og med en underlig frisure… suk..

Skriv et svar

