Bag of taste

Jeg vandt jo de her fantastiske Knorr-fætre hos Superheltemor og i dag hvor jeg havde en klassekammerat på besøg til opgaveskrivning var det jo et perfekt tidspunkt at afprøve det.

Så vi fik kylling med citron og urtesmag og couscous med aubergine, squash, rød peber og feta!
Og nøøj hvor var det godt! Jeg tror godt jeg kunne gå hen og blive lidt vild med de der poser. Glæder mig allerede til at spise rester i morgen!

One thought on “Bag of taste

  1. Rigtig mange tak for den store mængde Capri Sonne, som du har været så sød at tilsende mig. Igen ledsaget af et fantastisk fint kort!! Jeg er virkelig taknemmelig! Kh Helene

Skriv et svar

