Øl og perler!

Da jeg kom i skole i fredags var jeg overbevist om at jeg skulle have en stille og rolig fredag hvor jeg måske ville lave en enkelt aflevering og ellers bare hygge mig derhjemme. Men så fandt jeg ud af at der var kapsejlads i uniparken…
Og det var ligesom om at øl og solskin og masser af sjove mennesker lokkede lidt mere end det andet… Så jeg måtte jo med!


Mmm… øl..

Senere på aftenen skulle vi ned i Århus for at købe os noget mad, mens vi spiste så vi et eller ungabungadansehalløj på Lille Torv, men pga menneskemængden blev jeg selvfølgelig væk fra de andre. Jeg stod lidt og overvejede om jeg skulle ringe til dem eller om jeg bare skulle tage hjem da jeg pludselig nærmest bliver overfaldet af en 21-årig dreng.. Som insisterer på at jeg skal med ham og hans venner videre i byen.. Jeg tænkte fair nok!
Og SÅ blev jeg drukket fuld. De hældte bare alkohol på mig. Den ene af hans venner var en fyr fra Ecuador, som kun talte engelsk og spansk, så jeg mente at jeg skulle brillere med mit spanske. Desværre kunne jeg kun huske bandeord såsom “Søn af en luder”, “Jeg skider på dine døde”, “fersk fisse” og andet i den stil. Han var faktisk ret imponeret over mit relativt store ordforråd.

Men klokken 1 måtte jeg give op og gå hjem i seng. Jeg havde LOVET min søster at jeg ikke ville være fuld. Hun er hysterisk bange for bræk (på grænsen til fobi) og kan virkelig ikke li’ at være i nærheden af folk der har tømmermænd, for tænk nu hvis…
Jeg kom ikke helt udenom de der tømmermænd, men jeg skjulte det vist ret godt for hende, sagde bare jeg var træt. Godt nok undrede hun sig lidt over min voldsomme trang til cola og chips. Men hun var da ikke sur på mig :p

For nogle dage siden havde jeg aftalt med en af mine venner at vi skulle i terapi-hobby for at købe perler. Jeg har længe lovet ham at lave nogle biler og Mariofigurer i perler (Han bliver kaldt Mario og er VILD med biler), men har været løbet tør for perler. Så det skulle der gøres noget ved!

Jeg er nu den heldige ejer af 46500 miniperler og 36000 midi… Ååh det føles godt. Og så betalte han endda for midierne, fordi jeg jo skal lave så meget for ham, så han syntes det var mest fair.

Jeg har lige en ATopgave jeg skal have lavet i dag, men derefter skal jeg dælme igang med at lave perler. Det kribler i fingrene for at komme igang!

One thought on “Øl og perler!

Skriv et svar

