Pulsen op!

I går eftermiddags cyklede jeg hjem til min onkel og tante for at hygge lidt med dem og min 6-årige kusine Maja.

Der har bare været run på. Jeg har løbet, sjippet, hulahoppet, leget hest, hoppet på kængurustylte, spillet wii… (kæææft jeg gad godt have en selv!)
Og så med en cykeltur frem og tilbage på ca 25 km i alt. Jeg tror vist lige jeg har fået indhentet alt det motion jeg burde have dyrket i løbet af ugen. Tilgengæld er mine ben så døde nu at jeg ikke aner hvordan jeg nogensinde skal få slæbt mig i bad.
Jeg skal i byen i aften og jeg tror mine venner ville sætte pris på at jeg skred i bad først…

Men først lidt stemningsbilleder fra i går og i dag!


Mig og min flooootte cykelhjelm. Jeg elsker den!
Heldigvis er billedet taget INDEN jeg begyndte at cykle… så knap så pæn ud da jeg nåede frem!


Jeg fandt min søde mis. Han er sgu skøn! Og vildt kælen, var næsten umuligt at tage et ordentligt billede af ham fordi han hele tiden skulle snakkes med.


På vej hjem cyklede jeg en vej jeg aldrig har været på før. Det var vildt idyllisk med marker og køer stort set hele vejen hjem. Så gjorde det slet ikke noget at vejen var 5 km længere. Jeg er vild med mælkebøtter. Synes de er vildt flotte og bliver altid så glad når jeg ser en masse af dem som her.

NU må jeg vist hellere komme i bad!

Skriv et svar

