Jeg har fået min wii!

Kl 8:47 i morges blev jeg vækket af en meget vedholdende banken på min dør. Min første tanke var jo selvfølgelig at det måtte være min wii, så jeg springer op og løber ud til døren… og dér kommer jeg så i tanke om at jeg har intet andet end en t-shirt på… og meget uglet hår. Jeg når lige at tænke PYT, postbudene er vel vant til lidt af hvert, åbner døren og ser ind i et meget ungt og meget målløst fjæs og en mand som meget hakkende undskylder fordi han har vækket mig. Det var åbenbart ikke et syn han lige var så vant til! Jeg forsøgte ellers at gemme mig lidt bag døren…

Men ind kom min wii og jeg begyndte selvfølgelig straks at pakke den ud. Jeg var faktisk ret vild med skufferne:

Jeg skulle jo straks prøve wii fit plus som fulgte med og bliver guidet igennem af et meget pædagogiskt board indtil den skal udregne mit BMI:

Jaja, jeg er da ikke blandt de tyndeste, men “obese” alligevel. Men det blev værre endnu. Efter balancetesten fik jeg smidt denne kommentar i hovedet:

Hva’ fanden bilder den sig ind?! Haha!
Min wii og jeg har allerede fået et had-kærlighedsforhold til hinanden. Jeg kan mærke at det bliver godt det her. Eller rettere… jeg kan mærke at jeg har skideondt i hele min krop. Så noget godt må den da have gjort – udover at svine mig til!

2 thoughts on “Jeg har fået min wii!

Skriv et svar

