ALDRIG mere fysik!

Fysikeksamen er overstået! Hurra!

Jeg fik 4 og er bare så lettet over at det er slut. Jeg behøver aldrig mere tænke på amplitude, lampda og gitterligninger. SIKKE en befrielse!

Det fejrede jeg selvfølgelig med masser af øl og… nå nej. Til gengæld var jeg en tur hos min psykiater. Vi skulle jo snakke medicin.
Men han mente ikke at jeg skulle starte på det midt i en eksamensperiode og eftersom jeg kommer til at forsvinde i alkoholtåger mere eller mindre hele juli, så kom vi frem til at det nok bare var bedst at vente med medicin til vi rammer august. Så jeg venter så.

2 thoughts on “ALDRIG mere fysik!

Skriv et svar

