Perlerier

Jeg har jo slet ikke vist mine seneste perlerier!


Så glemmer jeg i hvert fald ikke hvad jeg hedder!

Jeg sidder selvfølgelig ikke og laver perler fremfor at læse til eksamen… nej nej.. det gør jeg slet ikke… ikke det mindste.

Det er selvfølgelig af HELT andre grunde jeg ikke har åbnet en matematikbog i over en måned. Jeg bliver ved med at tro at der er lang tid til d. 15. juni. Det er ligesom om at det først er nu at det er ved at gå op for mig at det er på onsdag og at jeg måske har lidt travlt. Jeg ved i øvrigt ikke engang hvor min matematikbog er. Eller eksamensspørgsmålene. Min hjerne er vist også væk.

4 thoughts on “Perlerier

Skriv et svar

