Sverigemad

Når jeg er hos min far er der to ting som jeg bare SKAL have og især førstnævnte ved min far godt er vigtigere end noget andet. Min morgenmad består nemlig af det her:

20110708-200509.jpg
Kräm – denne gang med jordbær-, hindbær- og aprikossmag! Omnomnomnom…

20110708-200605.jpg
Hvis man kan li’ mælk er det vist ret godt til, det kan jeg ikke…

20110708-200642.jpg
Så jeg går all in på ulækkernes og spiser det med cocopopswannabeemorgenmad. Nogle gange tager jeg det med guldkorn (som hedder kalaspuffar i Sverige – I love it!)

Noget andet som bare også hører til er pizza fra det lokale pizzeria. Og cider!

20110708-201039.jpg

20110708-201058.jpg
Og ikke bare hvilken pizza som helst.. Nej det SKAL være med banan, peanuts, kylling(eller skinke) og karry… Og hvidløg!

Åååh min Sverigestur er fuldendt nu!

4 thoughts on “Sverigemad

  1. Aparte? Nej nej jeg er bare halvt opvokset i Sverige 😉

    Jeg har aldrig været på et svensk pizzeria som ikke har en bananpizza, det er helt normalt.

    Jeg synes den man kan få med kebab, pomfritter og bearnaisesovs er en hel del klammere end min banan :p

Skriv et svar

