Min fars hund…

…er en pitbull/amstaffblanding. Og som I nok kan se på nedenstående billeder en meget farlig og bidsk hund.

20110709-102117.jpg

20110709-102138.jpg

20110709-102159.jpg
Jeg har aldrig nogensinde mødt en hund der er så doven som Butcher. Ikke engang mad kan få ham til at lette røven, alt i hans verden går meeeeget laaaangsomt. Kalder du på ham går der indimellem flere minutter før han har taget sig sammen til at rejse sig og komme hen til dig.
Han elsker at putte – hvilket har betydet at jeg har delt seng med en storsnorkende og pruttende hund der fylder helt vildt de sidste par dage.
Kommer han til at knurre bliver han helt forskrækket over sig selv og stopper straks igen og jeg har kun hørt ham gø een gang…
Han er simpelthen bare skøn!

3 thoughts on “Min fars hund…

  1. Ja, kan se han er den fødte dræber 😉

    Lækker hund-disciplinen mestrer han dog til fulde. Det kræver selvfølgelig også kun meget begrænset energiforbrug, når man ser ud som ham 🙂

Skriv et svar

