Godt nytår!

Den lille mand og jeg valgte den nemme løsning til nytårsmenuen da vi var ude at handle i fredags… og heldigvis for det, for da vi nåede hjem blev jeg ramt af den roskildesyge som han havde haft tidligere på ugen. 

Vores ret sparsomme nytårsbord. 

Forretten.
…og desserten. Glemte at tage billeder af hovedretten, men alt maden smagte faktisk overraskende godt. 

Og jeg er selvfølgelig lisså smuk og charmerende som altid. 
Nu er det så 2012 og jeg håber fanmer at det her år viser sig fra en noget bedre side end 2011 har gjort. 
Det starter i hvert fald bedre – jeg sidder her og kan kigge lige over på min fantastiske kæreste (bvadr – du må godt slå mig Mia!) og i morgen starter jeg på mit nye job. Og jeg glæder mig! 
3 thoughts on “Godt nytår!

  1. HAHAHA 😀 Jeg gør det en dag. Jeg lover! p.s. weee… jeg er blevet nævnt på en blog! Er jeg så kendt nu? Ska du ha min autrograf hva hva hva?? ;D

Skriv et svar

