Første arbejdsdag

Der er visse fordele ved at have fundet sig en håndværker. Der er i hvert fald ingen risiko for at jeg kommer for sent op så længe jeg sover hos ham – hans vækkeur ringer 5:30. 

Så hausfrauen stod først op og lavede kaffe og smurte madpakke – og har også allerede tømt opvaskemaskinen. Armen altså. Og klokken er ikke engang 7 endnu. 
Så lige nu sidder jeg og stener Go’morgen Danmark og spiser hjemmebagte rødbedeboller
De blev lidt mærkelige fordi jeg prøvede at lave dejen med min røremaskine, men de smager som altid helt fantastisk!
Jeg skal starte på mit nye job i dag… heldigvis starter jeg stille og roligt ud med en arbejdsdag fra 9:30-14:30 – gid man kunne nøjes med det altid! 
Jeg kommer til at være en af de yngste på jobbet, så det bliver noget af en omvæltning i forhold til hvad jeg har været vant til det sidste 1 1/2 år hvor jeg har været blandt de ældste.
Så nu skal jeg til at lege voksen. Men det kan jeg også godt… så længe jeg bliver betalt for det! 😉
Skriv et svar

