Tæer!

For noget tid siden lå vi i sengen og jeg sagde:
“Jeg kan bare godt li’ hele dig!”
Ham: “Jeg kan også godt li’ hele dig… undtagen dine tæer!”
Mig: “…”
Ham: “Arj, så slemt er det heller ikke… jeg har da set værre tæer…
…på en gnu!”

I dag sidder vi og ser “For lækker til love” hvor klamme Ann-Lie fra Aalborg kammer over med hendes krav. Jeg fortæller manden at hun i et tidligere program har droppet en fyr fordi han havde grimme tæer.
Han siger så at det forstår han da godt, han var da også tæt på at droppe mig pga mine virkeligt grimme tæer… o_O

“Nåmmen, så er der kun to (han havde også nævnt en anden ting) ting galt med mig eller hvad?” siger jeg så?

“2?! Nej du har sgu da 10 tæer!!”

… Øj… jeg er bare SÅ go’ til at finde mænd der smider om sig med komplimenter! Haha!

Skriv et svar

