Mandag, du er en so!

Jeg havde lagt mærke til at jeg var begyndt at få kvalme i går aftes og at det stadig ikke var ovre da jeg vågnede i morges. Men derudover var jeg frisk og veludhvilet og SULTEN! da jeg vågnede i morges. Så jeg åd en hel liter hindbærymer med cornflakes, hoppede på bussen og faldt i søvn.
Jeg vågnede op en halv times tid senere og tænkte at det ikke var helt godt det her, det var lissom om at kvalmen var taget til. Men så længe jeg ikke bevægede mig var det ok.
Da jeg så skulle ud af bussen kunne jeg godt mærke at NU skulle jeg kaste op, så jeg skyndte mig ind på rutebilstationen, kastede en lille smule op i min mund, nåede kun lige ned ad trappen og hen foran betalingsautomaten før jeg begyndte at kaste op i seriøst LÅRtykke stråler, fik smidt to-kronen i automaten og fortsatte ind på toilettet hvor jeg smurte hele væggen, toilettet, mit tøj, hår, sko og taske ind i bræk. Og tissede en lille smule i bukserne imens.

Bagefter måtte jeg sjoske op i informationen og lidt undskyldende bede dem om at få fat i en til at gøre rent, ringe til min chef og sygemelde mig og gå hjem i bad… og i seng!
En bustur på 40 min er i øvrigt ufattelig lang når man er smurt ind i bræk! Si’r det bare!

Fed start på ugen!

Skriv et svar

