Hos lægen

Kender du det med at man sidder nede hos lægen med den vildeste kvalme, hvor det sortner for øjnene og så kommer der en gammel mand og planter dette på bordet lige foran dig?

20120510-213241.jpg
Er du i tvivl om hvad det er? Det er morgenurin. I et syltetøjsglas. Gamle, klamme svin.

Jeg var til læge fordi jeg skulle til du-er-for-tyk-test. Skulle komme fastende 8:30, drikke to glas sukkervand og derefter sidde og glo ude i venteværelset i 2 timer. Og jeg måtte ikke kaste op.
Det lykkedes og jeg fik at vide at jeg ikke havde sukkersyge. Surprice! Det vidste jeg sgu da godt!

I morgen er det MD og jeg håber virkelig at damen vil se kønnet, jeg er SÅ nysgerrig! Håber dog ikke at min 7-årige kusine får ret, da jeg spurgte hende om hvad hun synes det skulle være tænkte hun sig lidt om og sagde så: Det kan være det er en dreng forneden og en pige foroven.
Sådan. 7 år og allerede meget diplomatisk.

Skriv et svar

