Hørt i pinsen

Han giver mig solcreme på. Da han når til mine ben, stopper han op og siger: “Hold da op! Jeg skulle vist have købt to tuber!”

Han kigger på huse.
Jeg siger: “Ska vi købe hus? Jeg kan bare sælge min krop, så får vi hurtigt råd!” 
Ham: “…ja, hvis du sælger den pr. kg.”

Jeg hænger op ad ham…
Ham: “Du er lidt tung.”
Mig: “Det er babyens skyld, før jeg blev gravid var jeg jo kun en streg i luften…. jeg var faktisk bare en Snickers!”
Ham: “Mmm… en palle Snickers…”

Jeg HAR virkelig fundet manden i mit liv. INGEN er så charmerende som ham. 

 

One thought on “Hørt i pinsen

Skriv et svar

