Gaver til lillepigen

Det hele skal jo heller ikke være ynk og klynk 😉

Min mor, hendes nabo og min oldemor har alle været flittige til at sørge for at bebser ikke kommer til at fryse det første stykke tid.

Se bare!


Oldemor har igen været flittig med strikkepindene og har strikket trøje, hue, vanter og sokker.


Min mor har fundet kjoler til hende.


…og så har hun da også lige købt Tripp Trapp stol med ALT det tilbehør man overhovedet kan få til den. Hun er gal. (og har i øvrigt også vasket vores sengetøj som er det der står i IKEAposen) 😉


Hendes nabo er også gået amok og har købt puslepude til os og tøj!


…og sengetøj, legetæppe, stofbleer, bestik og en bamse!


Og så har vi også fået fine sko (de ER altså kun i str 20, de ser bare vildt store ud) af farfar og hans kone.

Og så har jeg ikke engang fået taget billeder af det sidste læs tøj min mor har købt.
Er ret overvældende så meget vi får, min tante har også fundet alt sit gamle babytøj frem som vi bare kan hente når vi har lyst.

Så bliver det bare spændende at se på onsdag om hun stadig er en pige når vi skal til 3D/4Dscanning…. eller om det i stedet bliver en iille Viggo i lyserøde kjoler 😀


7 thoughts on “Gaver til lillepigen

  1. Ved du hvor det der legetæppe er fra?? Jeg går nemlig desperat og leder efter et, jeg kan holde ud at se på, og det ser næsten ud som om, at det vil kunne lade sig gøre med det du har fået der. 🙂

  2. Vildt med alle de skønne gaver til babypigen (som forhåbentlig viser sig at være en pige, nu hvor I er mere end klar til at tage imod sådan en;)!:)
    Hvornår er det nu du har termin?:)

  3. Ih hvor er der mange fine ting! I bliver SÅ glade for Newborn-indsatsen til Tripp Trapp-stolen, vi havde rigtig meget glæde af vores til mindstemanden i næsten 7 måneder 🙂

Skriv et svar

