Tøj!

Selvom jeg ikke er i besiddelse af verdens største shoppegen, kan jeg åbenbart godt fristes når jeg står i det.
Var til børneloppemarked i Randers Hallen i dag og mødte et par stykker fra min terminsgruppe fra min-mave – og jeg ER letpåvirkelig. Så jeg kom hjem med dette:

Og så har den ene fra terminsgruppen endda også valgt at forære mig det sidste af det tøj hun ikke fik solgt i dag. Armen altså!

…og så kom jeg også til at købe noget af en af mine veninder. Jeg er ikke så god til at stoppe når jeg først går i gang 😀

 

Skriv et svar

