3D/4Dscanning – igen!

I dag var det tid til omscanning af parasitten. Sidst mente jordemoderen jo ikke at billederne var særlig gode pga moderkagen lå foran.
Jeg syntes nu personligt de var helt fine:

20120806-233737.jpg
Dengang var jeg 27+1 og hun blev skønnet til at veje 1133 gram.

I dag er jeg 32+6 og har nu en fed unge på 2269 gram, der absolut ikke var samarbejdsvillig, inde i maven, hun lå med ansigtet dybt begravet i moderkagen og nægtede at flytte det!
Så billederne blev derefter:

20120806-233955.jpg

Men selvom hun var utydelig, er det nu stadig stort at se hende derinde! 7 uger mere, så er hun ude hos os ❤

6 thoughts on “3D/4Dscanning – igen!

  1. Hvor er det bare nogle fine billeder. Åh altså, jeg kommer også helt til at længes efter at se min babypige i maven.. Godt vores piger snart kommer ud!:) Tænk, at du kun har uger til, at du er i mål!!:):)

  2. Hejsa. kom lige forbi din blog 🙂
    Tillykke med den lille pige inden i maven! Super fine 3D billeder!
    Ih, jeg bliver helt skruk når jeg læser om andre gravide ;D

    • Hej Dottie, tak skal du ha 🙂
      Puh, jeg bliver også helt skruk når jeg ser babybilleder rundt omkring – og så går det først bagefter op for mig at jeg jo selv skal have min egen lige om lidt! Det er så uvirkeligt! 😀
      Jeg smutter da lige ind til dig og snuser lidt!

      • Ja, jeg kan godt huske den der følelse.. men tro mig, selv når du en dag sidder med hende i armene, så vil du igen føle at det er så uvirkeligt at du har lavet et lille menneske 🙂 Det går stadig op for mig engang imellem 😉

Skriv et svar

