Det der med søvn…

Når (ganske sikkert velmenende) folk siger til mig at jeg skal huske at nyde den sidste tid inden baby kommer – og sørge for at få sovet, så har jeg VIRKELIG lyst til at flå deres arme af og tæske dem til døde!
SOVE?! Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har sovet en hel nat.
Når jeg går i seng om aftenen, starter jeg ud med at forsøge at kvæle halsbranden med Galieve og sørge for at holde hovedet nogenlunde højt. Så skal jeg ud at tisse.
Når jeg kommer tilbage igen, skal jeg forsøge at finde en stilling jeg kan ligge i hvor jeg stadig kan trække vejret. Og så starter festen i maven. Så skal jeg vende mig om og helst have en dyne mellem benene, ellers gør de ondt. Så sveder jeg. Så sover mine arme og hænder. Så begynder min kæreste at snorke. Så finder jeg endelig en nogenlunde komfortabel stilling. Lige indtil hun bokser mig i blæren, så skal jeg kæmpe mig ud på toilettet. Når jeg så kommer tilbage kan jeg starte forfra.
Og nu er kvalmen kommet tilbage. Og der er ingen plads til mad i maven – og mig der ELSKER at spise!
Og hvad skete der lige for at min mave EKSPLODEREDE i nat og pludselig er dobbelt så stor som den var i går??


Jeg er 35+1 – Det ender med at jeg slet ikke kan rejse mig fra sengen om et par uger. Nå ja.. og jeg er blevet klippet.

Jeg håber VIRKELIG at hun synes hun er færdigbagt om 2 uger, jeg trænger til RO i maven!

8 thoughts on “Det der med søvn…

  1. Du ser super godt ud, må jeg altså lige starte med at skrive!:):) MEN uh, hvor kan jeg genkende det meste af det du skriver – og jeg er kun i uge 30;)
    Jeg kæmper allermest med kramper i benene om natten (av!) og med en 2 års pige, som gerne vågner omkring midnat og skal have en tår vand – og så bruger jeg lige en halv time på at falde i søvn igen;) Hmm, vi skal jo i træning, ikke?!;):)
    Halsbrænd har jeg ikke noget af, men kvalmen.. Åh, den kære kvalme, har fulgt mig trofast fra uge 4. Ja, der er MANGE glæder ved at være gravid;):)

    • Din kommentar var røget i spam – underligt?
      Jeg tør næsten ikke sige det, men jeg er SÅ glad for at jeg er sluppet for kramper (og nej ben, det var ikke en invitation til at begynde nu!) 😀

  2. Hoooooold nu op, det er da noget af en baby du har derinde i maven! Jeg tror ikke engang jeg var så stor, og jeg er endda tyk i forvejen 😉
    Hvad er hun skønnet til at veje? 😀

    • For en uge siden blev hun skønnet til at veje 2500 gram og min jm siger at hun ender med at blive en 4 kgs baby – min lille fedling :p
      Da vægten sagde 20+ kg stoppede jeg med at veje mig, jeg vejede i forvejen 30 kg for meget 😉

      • Du ser da ellers ikke tyk ud, altså bortset fra den baby der stikker ud 😉 du bærer maven så fint!
        Haha Liam vejede også næsten 4 kg ved fødslen og var 55,5 cm lang, så han måtte i str 56 med det samme 😉

Skriv et svar

