Is og “komplimenter”

I går – selvfølgelig taget lidt ud af kontekst – siger min kæreste til mig:
“Du ligner en abe, du mangler bare bananen!

Ej.. efter du har fået fine negle, ligner du lidt et rigtigt menneske..”

I dag kommer han hjem med Ben & Jerry’s Cookie Dough. Egentligt ville han have købt blomster til mig, men han ved at jeg ikke er voldsomt begejstret for dem, så han valgte at købe noget han VIRKELIG vidste jeg ville sætte pris på!

Jeg nåede lige at blive helt overrasket over at han var så sød, blev jo nærmest mistroisk. Hvad havde han nu for bagtanker?
Men så var det at han på vej op i bad siger:

“Mmm du dufter godt i dag!”
Mig: “Gør jeg?”
Ham: “Nej.. det er mig selv, jeg har parfume på!”

Puha… alt er normalt og som det skal være!

Skriv et svar

