Røvtirsdag

Efter en nat med voldsomt aktiv baby, halsbrand, kvalme og INGEN søvn, fik jeg kæmpet mig op i morges for at tage bussen til Viborg kl 6:40. Jeg havde en tid hos en jordemoder kl 9:30, som vist nok er fordi jeg er en såkaldt “sårbar” gravid. Men pga åndssvage bustider ville jeg være der 1 1/2 time før.  Da jeg havde siddet på stationen en halv times tid, ringer de fra hospitalet for at aflyse tiden! Den jordemoder jeg skulle ind til var syg. Selvfølgelig ringede de 5 min efter at bussen var kørt… så jeg kunne så få lov til at sidde og vente TO TIMER på den næste.
Derudover havde jeg egentligt også en aftale med min veninde om at komme og se hendes lillebitte nyfødte baby, men det måtte jeg aflyse pga utilpashed.

TAL om at spilde sin formiddag på ingenting!

Jeg gik bare direkte hjem i seng og sov til min kæreste kom hjem kl 16:30 – MED flæskesvær til mig. Han ved da lige hvad der skal til for at gøre mig glad.

36+0 i dag. EN uge til hun er færdigbagt! HOLDNUKÆFT jeg glæder mig til hun kommer ud!

Skriv et svar

