Sidste jordemoderbesøg

…var i dag. Jeg er 39+0 og Kamma har endelig fundet udgangen og har sat sig fast!
JM skønnede hende til 34-3500 gr, muligvis mere, men hun havde lidt svært ved at vurdere det, så der er da lidt vej op til de 4 kg hun blev spået til for en måneds tid siden 😉

Vi talte lidt om igangsættelse og pga mit BMI bliver jeg senest sat igang når jeg er 41+0 – endnu en fordel ved at være tyk!
Min tålmodighed er gonnok også ved at være sat på en prøve, jeg giiiiider ikke være gravid mere!

20120918-162145.jpg

Og sårn ser maven så ud i dag. Alt det der udenom bærer vist bare præg af at nogen har ligget på sofaen siden jm-besøget i formiddags 😉

4 thoughts on “Sidste jordemoderbesøg

  1. Hvad?! Ej det er da noget underligt noget ataf bliver sat igang før bare fordi man har et højt BMI det har jeg aldrig hørt før! Der var sku ingen undtagelse med mig, og jeg har altså også et højt BMI men jeg måtte da vente til de 42 uger :S skørt at der er så forskellige regler!

    Kan godt forstå, at du gerne vil have hende ud nu, nu er du SÅ tæt på 😀 jeg husker også ventetiden som ulidelig de sidste par uger! Og især da jeg skulle gå to uger over! 😉

  2. Ih, det må være dejligt at tænke på, at hun ligger klar:) og hvor ser du altså skøn ud som gravid!:) Jeg håber fødslen starter helt af sig selv:) Lige pludselig er hun her!:)
    Jeg har 6 uger tilbage, og det er næsten ikke til at forstå, hvor tider er blevet af… 🙂

    • Ja, men nu har jeg lige overbooket mig selv resten af ugen, så jeg har simpelthen ikke tid til at føde, hun må lige vente! :p
      Men hold nu op de sidste uger har været lange. Glæder mig SÅ meget til det er overstået! 😀

Skriv et svar

