Lidt af hvert fra weekenden

I weekenden fik jeg pludselig flæskestegscravings. Og så er det jo at det er helt fantastisk at have en sød stedfar som er vildt god til at lave mad!
Så min søndag aften bestod af det her

 

Og som sædvanlig, fristes jeg næsten til at sige, kom min mors nabo ind med noget hun lige var “kommet til” at købe

 

Det er så sødt!

Og så fortalte min far mig at han endelig har taget sig sammen til at overføre penge til mig, så vi kan købe den kombivogn vi længe har kigget på (fra flip-flap).
Så er problemet bare at vi er Hr. og Fru Vægelsind herhjemme og absolut ikke kan tage en beslutning om farvevalg.
Lige nu vakler jeg mest mellem disse 4


Vi har arvet en “rigtig” barnevogn (noget Brio-værk) som er sort, så måske det bliver lidt kedeligt hvis den her også er sort… ååh jeg ved det ikke. Men vi bliver jo snart nødt til at tage en beslutning. Der er jo ikke voldsomt lang tid til hun kommer ud – rammer termin i morgen!
Det er SÅ surrealistisk! Men har ikke de mindste tegn på at den unge dame har tænkt sig at komme ud. Så vi væbner os med tålmodighed. Selvom det er svært.

6 thoughts on “Lidt af hvert fra weekenden

  1. Ih hvor spændende med termin imorgen! Glæder mig til du viser prinsessen frem 😀

    Hvor er det vildt, at i har kunne vente så længe med at købe barnevogn! 😉
    Den sorte med hvidt mønster har en fra min mødregruppe og den er bare SÅ fin!
    Vær opmærksom på, at de lyse farver bliver hurtigt beskidte og slidte, og vil hurtigt se meget brugt ud. Min veninde har en beige kombivogn, og den ligner allerede noget det er blevet brugt til flere børn, selvom den blev købt for 8 mdr siden :/ Så hvis i skal bruge den til et barn mere, så vil jeg ikke råde jer til at købe for lyse farver 🙂

    • Haha, men vi er SÅ dårlige til at beslutte os. Det er jo ikke bare lige noget vi skifter ud igen. For Kamma skal da også være storesøster 😉
      Men jeg tror nu også vi hælder mest til den sorte – er hun ellers glad for den, hende i din mødregruppe? Har kun læst godt om dem, men det er jo lidt et sats når vi jo ikke har set den IRL 🙂

  2. Wow, tænk, at du allerede har termin! 🙂 Lige om lidt er hun hos jer 🙂
    Det kan være så svært at købe udstyr – vi er også gået lidt i stå. Vi troede vi havde så godt som det hele fra Livapigen, men nu har vi så opdaget, at babydynen, barnevognsliften, barnevognsmadrassen mm mangler (og vi aner ikke, hvor det er), så vi skal også have købt nyt udstyr.. Aner slet ikke hvad vi skal vælge! 😉

    • Ja, det er ret vildt at jeg har termin i dag. Men ingen tegn på noget som helst… øv!
      Træls at tingene er væk, men det er vel noget shoppelysten er glad for. Det ER da hyggeligt at købe babyting 😉
      Og ja, nu fik jeg lige en forsmag på juleaften – maden er SÅ meget aftenens højdepunkt! 😀

Skriv et svar

