Æv!

Lige siden jeg stod med graviditetstesten og fik regnet mig frem til min termin har jeg håbet på at i dag ville være dagen hvor hun kom ud. I dag ville min bedstemor være fyldt 91 år. Hun nåede kun lige at være 90 år i 14 dage før hun døde. Hun var træt og gad ikke mere. Og var også begyndende dement. Men hun var den mest fantastiske kvinde jeg kender og det ville have været så fedt at kunne fortælle Kamma at hun delte fødselsdag med hende.

Men når der nu ikke var fødsel på tapetet, så var min mor så sød at forære os et gavekort hun havde liggende til vores lokale restaurant, så vi kunne tage ud at spise sammen, bare min kæreste og jeg.

Så det gjorde vi.

 

Nu ligger der rib eye steak og trøffelis i maven – og der er SLET IKKE plads til Kamma, så nu kan hun godt lige tage sig sammen i løbet af natten. Min kæreste gider VIRKELIG ikke på arbejde i morgen – haha! 😀

 

One thought on “Æv!

  1. Det ser total lækkert ud!:) og det er bare ikke nemt med de små babyer, for de kommer jo når det passer dem – og ikke når det passer deres mødre;):) men en ting er i hvert fald sikkert: Hun kommer ud snart!:)

Skriv et svar

