Aros og et smil

Anders havde aldrig været på Aros! Dét syntes jeg at der skulle gøres noget ved og lige nu har de jo den der store Edvard Munch udstilling, så det var jo ren win-win!

Og Kamma?

20121101-212502.jpg

20121101-212526.jpg

…hun sov. Som sædvanlig!
Jeg har simpelthen det nemmeste barn i verden.

Vi skal til 5 ugers undersøgelse med hende i morgen. Synes altså det er vildt at hun allerede er så gammel. Jeg har sgu da lige født hende!

Men i søndags fik jeg det første helt bevidste smil fra hende. Ååh det var fantastisk – OG jeg fik endda et billede af det!

20121101-212948.jpg

20121101-213001.jpg

2 thoughts on “Aros og et smil

  1. Nåååå ❤ Det første 'rigtige' smil, det er altså stort OG så er man altså en stor baby!:):)
    Det bliver da helt spændende at få hende målt og vejet hos lægen igen:) Man kan rigtig se, hvordan hun vokser OG trives ikke mindst:):)
    Min 9 dage gamle Evie Anna sover også bare godt – jeg håber det fortsætter;):)

Skriv et svar

