5 ugers undersøgelse

20121103-210419.jpg

Vi var jo til 5 ugers undersøgelse med Kamma i går. Og det gik så fint.
Hun sov da vi kom – som sædvanlig. Men viste hvad hun kan da hun kom op på briksen. Synes stadig det er helt utroligt så voldsomme prutter sådan et lille menneske kan slå! 😀
Og da hun fik bleen af, tissede hun over det hele. Men SÅ var hun også klar til at blive vejet!
Nu vejer hun 4900 gram og er 56 cm lang.

20121103-210919.jpg

Da det her billede blev taget, vejede hun 4032 gram og var 53 cm lang.
Så hun bliver stoooor!

Den kiksede mor havde selvfølgelig glemt “barnets bog” – kommer seriøst ikke bag på mig. Jeg glemmer ALT!

Bagefter tog vi en tur til Ikast, hjem til Anders’ mor. Der ligger også forskellige tøj-outlet, så det var vi også rundt til.
Jeg hader at købe tøj, men eftersom mit tøj efterhånden er laset og hullet, har jeg erkendt at jeg vist er nødt til det..

20121103-211810.jpg

Så det blev til lidt…

20121103-211847.jpg

Og sammen med de to par vinterstøvler jeg fik i fødselsdagsgave af Anders (altså… jeg valgte dem selv!) så er jeg næsten vinterklar! Mangler bare lige hue, vanter og halstørklæde.

One thought on “5 ugers undersøgelse

  1. Støvlerne ser vildt lækre ud!:) og hvor ser Kamma bare skøn ud på billedet, hvor hun har vidt åbne øjne:):) Åh, så søød ❤ Jeg kan slet ikke forstå, at tiden går så hurtigt.. Snart er det min pige, der skal til den undersøgelse:) og så håber jeg, jeg slipper for tis udover det hele – men hvor er det da typisk, at det sker netop i sådan en situation;)

Skriv et svar

