Fredag

…kan bedst beskrives sådan her

20121110-135637.jpg

Kamma sov til kl 4(!!!!) og igen fra 4:15-8!
Så fik hun babs og sov igen så længe at jeg kunne nå i bad og ovenikøbet også smøre mig ind i creme, men dog ikke så længe at jeg fik makeup på 😉
Så fik hun lidt at spise igen og så puttede jeg hende i barnevognen og tog bussen til Århus. For første gang! og hun sov bare – hele vejen!

20121110-141052.jpg
Det gjorde hun også derinde og hele vejen hjem.
Men SÅ var det også slut. For hun var åbenbart ikke helt enig med os i at det kunne være hyggeligt at spise aftensmad hos min onkel og tante!
Hun skreg med jævne mellemrum i al den tid vi var der. Det ligner hende ellers ikke. Men hun kan ikke rumme for mange ting på en dag, det skal vi bare lige lære… og huske 🙂

Så i dag har vi været i Bilka, jeg skal holde fødselsdag i morgen, så handles det skulle der jo og ellers er det bare ren afslapning på sofaen

20121110-140709.jpg

<a

4 thoughts on “Fredag

  1. Sikke en sove prinsesse du har fået dig 🙂
    Jeg har da helt glemt hvor meget de egentlig sover i starten 😉
    Håber du får en rigtig god fødselsdag imorgen, og tillykke!

    • Ja, jeg nyder det også! Især fordi jeg er i en af de der terminsgrupper på min-mave hvor jeg kan læse hvor lidt mange af de andres babyer sover… Puuh det må være hårdt! 😀
      Og tak – men som jeg skrev til Sussi, så har jeg godt nok haft fødselsdag 😉

  2. Sikke en dygtig pige du har, der sådan kan sove flere timer i træk:) og ja, alt for mange indtryk kan være svære at rumme for de kære små..:)
    Håber du får en skøn fødselsdag i morgen:) Tillykke:)

Skriv et svar

