SP, MG og B…B?

Onsdag kom min søde sundhedsplejerske forbi. Kamma vejer nu 5490 gram og er 57,5 cm lang.
Hun blev rost for at være ualmindeligt god til at holde øjenkontakt og følge en med øjnene og så storsmilede hun bare hele tiden. Så mor her var jo helt stolt! 😀

20121118-151013.jpg

Torsdag var vi i mødregruppe for første gang. Vi er 6 i alt. 3 hvor det er deres 3. barn og 3 førstegangs. De virker søde nok, vi har aftalt at mødes en gang om ugen den første tid. Så det bliver forhåbentligt hyggeligt. Jeg kender jo ikke et øje herude 🙂
Om aftenen faldt jeg over en app til iPaden som Kamma blev dybt fascineret af!

20121118-151350.jpg

Fredag fik jeg brystbetændelse. Men kun i venstre bryst. Så måtte en tur forbi lægevagten som ikke ville give mig penicillin da jeg ikke havde feber.
Det fik jeg så om natten. Selvfølgelig LIGE den nat hvor Kamma valgte at sove 6,5 timer i streg? Hvor vildt var det lige?
Så nu er jeg på penicillin og har det SÅ skidt. Plejer aldrig at få bivirkninger af penicilin, men skal da love for at det har ændret sig nu! Er godt nok glad for at det skete op til en weekend, for i går lavede jeg bogstaveligt talt ikke andet end at sove og amme. Så Anders har været en kæmpehjælp! 🙂

20121118-152352.jpg

2 thoughts on “SP, MG og B…B?

Skriv et svar

