I weekenden…

…blev Kamma pludselig meget meget ked af det. Hun skreg i timevis og kunne overhovedet ikke finde ud af hvad hun ville. Det eneste der kunne få hende til at slappe af, var at ligge på min (højre!) arm.

20121128-153935.jpg

Hun ville dog gerne sove om natten! Hun havde ikke ondt nogen steder, nogen vil nok påstå at hun gennemgik et af de der tigerspring, men jeg ved altså stadig ikke helt hvad jeg skal mene om dem.

Heldigvis er det ovre nu og min lille baby er sit sædvanlige glade jeg.

20121128-154244.jpg

3 thoughts on “I weekenden…

  1. Det er også den stilling jeg tyr til med min baby, når hun er urolig – og den virker bare hver gang:) Man skulle prøve engang… 😉
    Dejligt, at hun sov om natten og at hun er ’tilbage’ igen:) Jeg synes tigerspringene passede hele vejen igennem på Liva, og at de også gør det på Evie – men om de ALTID passer på ALLE børn, det betvivler jeg dog;)
    PS. Skøn mimik din pige har!:)

  2. Jeg tror ikke på tigerspring og jeg vil absolut ikke leve efter dem!
    Det er bare noget nogle har fundet på fordi de absolut ville have et svar på babyens dårlige humør.. Babyer kan ikke tale så selvfølgelig vil der være perioder hvor de er rigtig kede af det fordi der er noget galt, og de ikke kan sige det.. Nej jeg vil hellere tænke at der er noget i vejen med min baby men den kan ikke sige hvad, så jeg trøster bare til det er overstået, ingen tigerspring her nej 😉

    Super søde billeder!! 😀

Skriv et svar

