Opsummering!

20121205-212555.jpg

#1. Min glade julepige
#2. Mit nye iPhonecover – som endda også DUFTER af chokolade! 20 kr i Tiger – Ai lååååv it!
#3. Anders og jeg forærede hinanden et spejlreflekskamera i julegave. Nu skal vi bare lige lære at bruge det… Det kommer!
#4. Nej… Kamma er IKKE en kjolepige.
…suk!
#5. Jeg fik købt hue, halstørklæde og vanter! Og endda i en farve der gør at jeg ikke bliver overset. Som om jeg gjorde det i forvejen…
#6. Lidt træt efter julefrokost i lørdags.
#7. Min kalender for 2013 – er stadig ikke venner med mobilkalender.
#8. Sne! ❤
#9. Vores eneste julepynt… og der kommer nok heller ik ret meget mere i år 😉

4 thoughts on “Opsummering!

  1. Hey jeg har samme hue og halstørklæde! Ihvertfald samme farve 😉
    Fine billeder af lillepigen, og sikke en dejlig gave i har givet hinanden – det er ikke svært at lærer og når i først kommer igang så går i amok 😉

    • Nååå ja! Det er da hos DIG jeg har set huen og halstørklædet! 😀 Jeg elsker det!
      Jeg fatter mere og mere af kameraet… mangler bare lige en dims til at få billederne ind på computeren… men det kommer. Måske endda i år! 😉

    • Jeg har faktisk som et forsøg kun haft mobilkalender hele året – er SÅ glad for at det har været begrænset hvad jeg skulle huske, for det dur bare ikke! Glæder mig til d. 17. – så har jeg kalender igen!

Skriv et svar

