Kameratømning

Nåmmen… min iPhone begyndte pludselig at beklage sig over at der ikke var mere plads på den. Og jeg opdagede hurtigt hvorfor. I min kamerarulle ligger der 1500 billeder. Af Kamma.
Og på vores nyindkøbte kamera lå der også over 700 billeder. Stort set allesammen af Kamma.
Så jeg bruger dagen i dag på at sortere billeder og putte i mapper.

Har allermest lyst til at dele hvert og et af billederne herinde, meeeeeen må hellere styre mig lidt 😀

DSC_0088DSC_0023DSC_0274

Elsker simpelthen min tossede babys tossede ansigter! ❤

 

3 thoughts on “Kameratømning

  1. Årh hvor er hun da bare kær – som altid 😉
    Kender godt det der med, at der pludselig er fyldt op, men det er jo også svært ikke at tage en masse billeder når man har børn 😀

Skriv et svar

