Juleaften og galdesten

Nåmmen jeg var lige ukampdygtig i går. Fik galdestensanfald, det har jeg alligevel aldrig prøvet før! Det føltes jo som veer? Puha! Det varede bare hele dagen. Men det stoppede heldigvis i nat.

Vores juleaften var hyggelig, lidt stressende, meget varm og fyldt med lækker mad! Og gaver!

20121226-071031.jpg

Kamma og Liam er allerede viiiirkelig gode venner kan man se! Men som jeg sagde til min kusine, så har jeg jo også altid været den lede, så hvorfor skulle det ikke fortsætte med vores babyer 😉

20121226-071310.jpg

Kamma faldt i søvn mens vi spiste, men vågnede op til juletræsdansen og gaveudpakningen. Mor her var glad! Jeg fik min julemad i fred! 😀

20121226-071520.jpg

Hun fik de fineste gaver! Er så vild med den store findebog, hvis hun ligner sin mor bare en lillebitte smule, kommer hun til at ELSKE bøger!
Den lyserøde bodystocking med kaninen fik hun af min 15-årige lillebror. Tænk at han på en klassetur til Århus, vælger at bruge sine penge på en julegave til hende, det er da sødt 🙂
Udover gaverne på billederne fik hun også gavekort til H&M og penge til sin opsparingskonto (som vi ikke lige har fået lavet endnu) 🙂

20121226-071919.jpg

Jeg fik også fine gaver, min 7-årige kusine har været yderst produktiv, så der var mange hjemmelavede gaver imellem. Det er så hyggeligt synes jeg. Glæder mig til Kamma også kan!

Vi fik juledug, dækkeservietter og de der hjerter af Anders’ mor, han virkede ikke særlig begejstret for det, men jeg er! Øj, der skal pyntes op næste år!

3 thoughts on “Juleaften og galdesten

  1. Sikke nogle fine gaver, og hvor ser hun dejlig ud igen igen:) Dejligt at få lov til at spise i fred;) Jeg måtte amme imens, men pyt.. Maden smagte godt alligevel;):)

Skriv et svar

