3 mdr!

20121231-001157.jpg

Min søde, glade baby blev 3 mdr i dag! Det er helt vildt så hurtigt tiden går og hvor hurtigt sådan nogle små størrelser udvikler sig!
Vi fejrede dagen med en tur i svømmehallen for første gang.

20121231-001338.jpg
Hun nød det! Selvom hun ik’ ser voldsomt begejstret ud på billedet 🙂

Derefter havde jeg regnet med at hun da sov læææænge! For det havde jeg hørt at de gør. At det der svømning dræner babyer for energi… Hun sov en time. Og tog så en time hvor hun halvsov, men kun hvis jeg holdt mig i nærheden. Og derefter holdt vi fest! Hun har allerhøjest sovet 1 time fra kl 15.

20121231-001610.jpg
Hele eftermiddagen og hele aftenen var hun i så godt humør og snakkede og smilede og vi hyggede os bare!
Og nu griner hun næææsten med lyd! Hold op jeg glæder mig til hun gør det rigtigt 🙂
Hun gav først op nu kl 0:18. Så nu krydser jeg fingre for at hun tager et af de lange stræk. På mindst 6 timer. Pleaaase! Mor er træt! :p

One thought on “3 mdr!

  1. Stort tillykke med de 3 mdr!! 😀
    Hun er jo bare dejlig smuk som altid på de billeder du ligger ind 🙂
    Det er så hyggeligt i svømmehallen. Og endnu sjovere når hun bliver lidt større og begynder at grine af de andre børn i bassinet 😀

Skriv et svar

