Godt nytår!

Vi tog en stille og rolig nytårsaften i år. Vi var bare herhjemme med min veninde og hendes 7-årige datter. Det var så hyggeligt!

Photo 31-12-12 15.39.51

Tooootal nytårsklar, baby!

….som allerede nu ser helt opgivende ud når mor finder mobilen frem. Hun ender med at græder hver gang jeg vil tage et billede! 😀

DSC_0046

Aaarmen SÅ sød, altså!

Photo 01-01-13 12.32.24
Maden!
Forret og dessert lavede min veninde, som (blandt SÅ meget andet!) interesserer sig for madlavning og det smagte HELT fantastisk!
Hovedretten skulle jeg så stå for… og ligemeget hvordan man så vender den, så ser den bare røvkedelig ud ved siden af det hun lavede. Men det smagte nu godt!
Og så var der ostebord til natmad!

DSC_0081

Floooot med nytårshat!

DSC_0094

…det var pænt da vi satte os til bords!

Kamma faldt i søvn 19:30-20, så hun blev lagt i seng. Jeg var sikker på at hun ville vågne i løbet af aftenen når bragene tog til. Men nej… hun sov. Og sov og sov og sov.
Hun sover lige over ovenlysvinduet i vores soveværelse og der var lysshow og brag så høje at de gik i babyalarmen… men hun sov fra det hele.
Kl 2 gik jeg i seng og der måtte jeg lige vække hende for at få lettet trykket og så sov hun til kl 6, spiste og sov til 9:15. Jeg kan vist ikke klage 🙂

I dag har vi haft total dovnedag.

Photo 01-01-13 18.35.30

Gulvet ser stadig forfærdeligt ud.
Men vores energi blev brugt da min veninde i formiddags tog en masse billeder af os, hun er temmelig sej til den slags. Først en masse af Kamma og bagefter nogle af os alle 3 – viser dem lige en anden dag.

I morgen starter hverdagen igen… og der bliver mit store projekt at få Kamma til at sove i sin seng om aftenen.. og ikke på sofaen imellem os indtil vi går i seng. Det bliver ikke noget problem for hende, faktisk kommer hun kun til at sove bedre, men for mig… ååååh ovenpå er så langt væk om aftenen. Det er så åndssvagt! 😀

6 thoughts on “Godt nytår!

  1. Det lyder som en skøn nytårsaften:) og maden ser bare alt alt alt for lækker ud!:)
    Din piges outfit er bare så fint altså… Det er den halve fornøjelse ved festlige begivenheder: At klæde sin(e) pige(r) på;)
    Godt nytår!:)

  2. Glæder mig til at se fine billeder af jer! Og sikke dejlig og nem baby Kamma er 🙂 kan godt forstå ovenpå føles langt væk… Man vil bare gerne være tæt på dem hele tiden 🙂

    • Tak!
      Forretten.. hmm. Godt spørgsmål. Det var i hvert fald hjemmelavede rodfrugtchips og rødbedepure og… jordskokkepure? Måske? Og løg og bacondrys. Haha jeg er bedre til at spise end til at forklare 😀

Skriv et svar

