Babysvømning, SP og vaccination

Kamma og jeg startede dagen med at tage til babysvømning. Hun var noget gnaven over at blive puttet i barnevognen så tidligt, men da vi først kom i vandet, var der intet. Det var hun rigtigt god til og klarede at være i hele den halve time det varede 🙂

Da vi skulle dykke, fortalte instruktøren, at når man dykkede med baby, så kunne man i ekstremt sjældne tilfælde risikere at de ikke trak vejret når de kom op igen…
…”Men bare rolig, det gør de igen når de besvimer!”
Haha, meget betryggende!

Bagefter tog vi til forældrecafe, som er åbent hus hos sundhedsplejerskerne.
Desværre har Kamma kun taget 680 gram på, på 5 uger. Det er jo lige i underkanten og når hun samtidig spiser med 1-2 timers mellemrum døgnet rundt, tror SP ikke at hun får nok. Så jeg har fået besked på at give hende flaske 1-2 gange om dagen indtil hun bliver gammel nok til grød. Øv.

Senere skulle hun have sin 3 mdrs vaccine. Hun skreg da hun fik stik nr 2, men kun i et par sekunder, så smilede og snakkede hun til lægen igen og alt var glemt.

Resten af dagen har hun været som hun plejer.

20130108-205038.jpg
Glad og smilende 🙂

Nu sover hun, så må vi jo se om hun slipper udenom feberen. Jeg krydser fingre!

4 thoughts on “Babysvømning, SP og vaccination

  1. Det lyder altså skønt med babysvømning (SÅ LÆNGE DE TRÆKKER VEJRET). Hvornår er det lige man må starte med det? 🙂
    Øv med ekstra mad på flaske, men hvis hun bliver mere mæt får du sikkert også en baby, der tager længere lure 😉
    Godt du minder mig om at bestille tid til 3 måneders vaccinen. Jeg er så elendig til at huske de der lægeaftaler man selv skal lave:) Håber hun er feberfri 🙂

    • Jeg tror ikke der er nogen “regel” for hvornår de må starte, jeg ventede bare til nu fordi der først startede et hold. men tror de yngste var 2 mdr 🙂
      Så afsted med dig!
      Gav hende ingen flaske i går, men prøver nok i dag… måske 😉
      Og godt jeg lige kan minde dig om vaccinationerne, hva 😀
      Kamma har ingen feber, men hun er blevet forkølet.

      • Forkølelse er trods alt at foretrække – men håber da hun er ved at være tør i næsen igen, som min mor plejer at sige 😉 og ja, jeg må afsted i svømmehallen i ny og næ 🙂 Må vist hellere få lokket mødregruppen med 🙂
        Håber det går godt med flasken 🙂

      • Tror bare hun har arvet mine morgenforkølelser. De forsvinder af sig selv i løbet af formiddagen 🙂
        Jeg går også til babysvømning med to fra min mødregruppe, det er så hyggeligt!

Skriv et svar

