Flaske…

20130111-055330.jpg

Det gik over al forventning første gang. Hun spiste bare uden brok. De andre gange… hmm not so much.
Anden gang skreg hun og da jeg endelig fik hende til at slappe af, tabte jeg flasken, så startede sirenen igen. Og så var der et eller andet der var stoppet i hullet, så hun skreg… igen. Haha der er ingen der siger det skal være nemt!

20130111-055716.jpg

….men det der med at ligge i mine arme mens hun spiser, dét kan jeg godt glemme!

Indtil videre vågner hun stadig hver anden time om natten og bliver ammet (vågnede sidst kl 4, jeg har ikke kunnet sove siden og nu vågner hun alligevel nok snart igen…), men det bliver vel bedre… snart.
Nu er det heldigvis weekend om lidt, så kan Anders tage over, så jeg kan sove lidt 🙂

2 thoughts on “Flaske…

  1. Pyha, det lyder saftsuseme hårdt, det med hver anden time. Min Krabat på 7 uger sover heller ikke vanvittigt godt om natten – det gør, at hjernen nogle dage virkelig går på autopilot 🙂

Skriv et svar

