Tand!

Vi er startet til babysalmesang om torsdagen i vores kirke. Sidste uge var første gang og Kamma var meget begejstret, derfor troede jeg jo at vi skulle gentage successen igen i dag. Men hun var bare skiftevist sur og ked af det. Ville i hvert fald ikke ligge alene og organisten som står for babysalmesang skulle i hvert fald IKKE tale til hende!
Det fortsatte da vi kom hjem, hun ville hænge på mig hele tiden.
Først omkring kl 16, gik det op for mig hvad der var galt, for der fik hun fat i min finger og bed til – og det gjorde sgu ondt! Hun er ved at få en tand! Hun er 4 mdr på onsdag, så troede da der ville gå min. et par måneder endnu. Men hun har travlt den lille dame 🙂

IMG_2630

Forsøgte at få et billede af tanden, men dét måtte jeg ikke!

Nu er hun puttet oppe i sin seng, så er jeg spændt på om hun kan sove fra det 🙂

 

2 thoughts on “Tand!

  1. Hold da op hvor går tiden stærkt! 4 måneder!! 😀
    Liam fik også tænder tidligt og nu har han næsten hele gebisset, det er så hårdt når de får tænder, for man kan jo intet gøre som forældre 😦
    Håber hun (og i) fik sovet i nat 🙂

Skriv et svar

