Barnedåb og billeder

20130209-000718.jpg
Kamma var noget utidig i dagene op til barnedåben. Hun græd meget – især hvis folk kiggede på hende, rørte de ved hende, skreg hun. Så jeg var noget nervøs over hvordan dagen ville forløbe. Men hun tog det hele så fint. Hun havde så travlt med at snakke at præsten to gange under prædiken, blev lidt ukoncentreret og brokkede sig overhovedet ik’ over at blive båret af Gudfar (Anders’ bror).

Da vi kom hen i forsamlingshuset forsøgte jeg at få hende til at sove i barnevognen, men damen var ikke enig!

20130209-001229.jpg
Og det selvom hun var frygtelig træt 😉
Men hun holdt sig til powernaps hele dagen igennem og var ellers glad og meget interesseret i hvad der skete omkring hende.

20130209-001516.jpg
Gaveudpakning (gaverne kommer i seperat indlæg)

Vi havde bestilt buffet fra Kokken og jomfruen og det var så godt!
Det kom planmæssigt, var pænt i varmekasserne, kunne holde sig varmt til gæsterne kom og smagte fantastisk! Kan varmt anbefale dem og det er i hvert fald ik’ sidste gang vi bruger dem 🙂
Næste gang husker vi så bare lige at få os noget køkkenhjælp. Hold nu op hvor er jeg bare kikset og ude af stand til at ha’ overblik – har heldigvis en sød tante der sørgede for at fade hele tiden blev fyldt 😉

20130209-002231.jpg

20130209-002530.jpg
Min søster på 13 havde på forhånd sagt at hun VILLE stå for kagebordet, fint med mig 🙂
Så hun havde bagt cheesecake, chokoladekage, brownies og æblekage. Helt selv. Hun vil være konditor når hun bliver voksen, så hun forspilder ikke en eneste chance for at bage og hun er så god til det!

De fleste gæster smuttede sidst på eftermiddagen, men min mors kæreste, min far og min 19-årige bror blev hængende længe. Min far og bror bor til dagligt i Sverige, det er ikke så tit jeg ser dem, så vi hyggede os.

20130209-003140.jpg
Kamma nægtede stadig at sove 😉

Men til sidst, omkring kl 22, skete det her

20130209-003310.jpg
og så måtte jeg altså sige tak for i dag og gå hjem med hende. Hun sov nærmest før hun ramte sin seng 😉

Vi havde en virkelig hyggelig dag og gæsterne har efterfølgende givet udtryk for at de også hyggede sig. Det var jo første gang at vores familier sådan rigtigt skulle mødes, men det gik over al forventning. Så vi er klar til endnu en barnedåb… engang 😉

3 thoughts on “Barnedåb og billeder

  1. Hvor lyder det bare som en skøn barnedåb!:-) og jeg kan da godt forstå, at Kamma måtte have det hele med;-)
    Du ser i øvrigt SUPER smuk ud i den flotte kjole!!:-)

  2. Det ser ud til at have været en dejlig fest – hvor er din søster sej at hun sådan bare lige står for kagebordet! Det ser superlækkert ud og hvor er Kamma fin i sin dåbskjole 🙂

Skriv et svar

