Nyt komfur!

Vores komfur var beskidt og klamt og ingen af os gad gøre det rent, så vi blev enige om at købe et nyt.

282680_10151230173217396_671572847_n

 

Det passer ikke. Eller jo, det passer at det var beskidt og at vi ikke gad gøre det rent. Men vi havde nogle penge stående på andelsforeningens konto til et nyt komfur og så kunne vi jo lige så godt få dem brugt. Så nu har jeg fået komfur med indbygget stegetermometer og teleskopudtræk! Med stoooort ovnrum. Yay!

Selv babyen er ellevild!

529290_10151221683937396_1660166460_n

4 thoughts on “Nyt komfur!

  1. Hæ, man har da vist også for mange penge, hvis man kan skifte komfuret ud KUN fordi man ikke gider gøre det rent (selvom jeg godt kan genkende manglende lyst til ovnrengøring!) 😉
    Skønt, at I havde sådan en konto at bruge fra – og jeres nye komfur ser godt ud!:-)

    • Men ååh gid man ku’ ik… eij, så ville jeg nok alligevel hellere anskaffe mig en rengøringskone 😉
      Jeg er også helt oppe at ringe over det komfur – der er børnesikring på, så når det er sat til, kan man skrue på knapperne lisså tosset man vil, der sker ingenting – smaaaart!

Skriv et svar

