Feber og Valentinsdag

Kamma har holdt mig vågen heeeele natten, hun ævlede og ævlede og smilede og råbte. Først ved 6tiden gik det op for mig at der var en grund til at hun var vågen. Hun havde 39,6 i feber.
Var en tur forbi lægen i formiddags der tjekkede hende, konstaterede at det nok “bare” er fordi hun er forkølet, at hendes lunger absolut ikke fejler noget (han måtte IKKE røre ved hende!) og at hun har et rigtig flot navn 😉

Så vi har brugt hele eftermiddagen på sofaen, Kamma sov, jeg så Bones på Netflix.

20130214-203647.jpg

Anders ved jeg hader blomster, så han kom hjem med noget der er meget bedre!

20130214-203932.jpg
Han er søøøøød ❤

3 thoughts on “Feber og Valentinsdag

  1. Wow verdens sødeste lille Kamma! Der er ikke noget som sådan en varm lille feberklump, der bare ligger og sover 🙂
    – og så heldig du er med en kæreste, der forstår at der findes noget meget bedre end blomster!

  2. God bedring med hende! Hvor ser hun nuttet ud 🙂 Jeg er heller ikke til blomster, så forstår dig til fulde – og har også set alle afsnit af Bones på Netflix, de er SÅ gode! Bare øv, at de kun har 6 sæsoner der, vil se mere 😉

Skriv et svar

