Fredagstur

Fredag skulle Kamma og jeg til Århus. Jeg hader at have barnevognen med i bussen, fordi den skal bæres ind og man altid skal spørge om der er nogen der gider hjælpe og folk har altid travlt med at kigge alle andre steder hen…
Så jeg smed Kamma i bæreselen, hvilket hun også syntes var fedt, for hun elsker at følge med i hvad der sker.

165995_10151258826927396_752625651_n

 

Først skulle vi mødes med min veninde på cafeen Hos Sofies Forældre – jeg elsker den cafe, den er SÅ hyggelig! Hun har en datter der er lisså gammel som Kamma, det var første gang de mødtes, men de var helt vilde med hinanden. Kamma begyndte straks at hive hende i tøjet og hun var meget interesseret i Kammas ævleri. Det var sjovt at se 🙂

Da jeg så fik min mad, ville jeg lige lægge Kamma fra mig på gulvet og BUM så sov hun.

IMG_3205

 

Så lå hun der i en halv times tid og snorksov fra larm og babygråd. Rimelig imponerende alligevel.

Bagefter skulle jeg hjem til anden veninde (hvor Anders også ville være) for at spise aftensmad og se x-factor. Hun bor kun 2 km fra midtbyen, så jeg tænkte da at jeg da bare lige kunne gå derhen. Havde lykkeligt glemt alt om Århus’ bakker… jeg gør det ALDRIG igen. Aldrig! Og så bor hun ovenikøbet på 3. sal! Troede jeg skulle dø på halvvejen! 😀
Gjorde det jo heller ikke bedre af at jeg ikke havde fået indstillet bæreselen i en måned.. babyen vokser jo, så den sad slet ikke ordentligt 😉

Kamma er simpelthen så glad for tiden og snakker og smiler og griner i ét væk. Det er skønt!

…bare ikke lige når hun også gør det kl 2 om natten og et par timer frem. Nu må hun altså godt snart begynde at sove om natten 😀

8 thoughts on “Fredagstur

  1. Det lyder som en god fredag! Er meget imponeret over caféluren – det er flot hun kan lukke ind og lukke af af sig selv (mine unger skal helst hjælpes til at lukke af, hvilket de fortæller med gråd). Og bakkerne var en væsentlig årsag til at jeg forlod Århus i sin tid..

    • Jamen hun plejer heller ikke at sove så nemt. Faktisk plejer hun slet ikke at sove når vi er ude, men det må hun da godt fortsætte med 😉
      Jeg er absolut heller ikke fan af Århus’ bakker, men opdagede lige i dag at vi også har killer-bakker herude på landet hvor jeg bor. De forfølger mig! 😀

Skriv et svar

