Grin og vaccination

Kamma har ENDELIG fået lyd på grinet, nu griner hun til gengæld hele dagen lang. Især når hun får øje på mig. Ved ikke om det er helt godt for mit selvværd, ser jeg virkelig så sjov ud? 😉

I morges skulle hun vaccineres. Jeg var så smart at jeg havde skrevet det i kalenderen, men jeg havde glemt at skrive klokkeslæt. Så måtte ringe og så viste det sig at vi allerede havde en tid 9:15, så jeg måtte hive hende op og afsted, ingen af os nåede at få morgenmad, men Kamma nød turen.

IMG_3224
Hun fik lov til at sidde halvt op, så hun rigtigt kunne følge med.

Nede ved lægen gik det helt fint, dog skreg hun helt vildt da hun blev stukket, men en sut og giraffen og så var alting godt igen 🙂
Lægen målte hende til 67 cm og 7,9 kg, men det tror jeg ikke på, så skulle hun ikke være vokset i en måned og kun have taget 200 gram på? Jeg skal forbi SP i morgen, så må hun lige tjekke, stoler lidt mere på hendes mål 😉

Da vi kom hjem fik hun grød – og for første gang havde hun det ikke ud over det hele!

IMG_3241
Der er håb forude!

Siden da har hun bare fjollet rundt i sofaen, så meget at hendes heldragt blev ved med at gå op forneden 😀
IMG_3237

Hun er først lige faldet i søvn ved siden af mig nu, så krydser fingre for at vi slipper udenom feber og den slags, jeg vil virkelig gerne til svømning i morgen, vi har ikke været der i en måned pga sygdom.

2 thoughts on “Grin og vaccination

Skriv et svar

