Barnedåbsgaver!

Jeg har da helt glemt at udgive det her indlæg! – og jeg kan ikke engang undskylde mig med ammehjerne… 😉

Kamma fik simpelthen sårn nogle fine gaver til barnedåben. Penge, bamser, bøger, tøj…

DSC_0181

Anders hader nips, så det er minimalt hvad vi har herhjemme. Men min kusine har luret ham. Anders er VILD med lys der skifter farve. Så hun kombinerede nips og lys – og taaadaaah!
IMG_2841

Hun fik også søde smykker.
IMG_2868 2

Og så var jeg virkeligt positivt overrasket over den børnebibel vi fik!
DSC_0190
Det er godt nok noget andet end den tørre børnebibel mine søskende fik for 13 og 15 år siden. Har ikke set dvd’en endnu, men har fået at vide at den er god!

Generelt er vi bare så glade for alle gaverne! 😀

2 thoughts on “Barnedåbsgaver!

Skriv et svar

