Fredagsformiddagshygge!

IMG_3623
Ville lige synge en sang for Kamma for at fange hendes opmærksomhed, og så busede jeg ud med “Knep smerten væk!”
Suk, jeg skal simpelthen til at lære nogle flere børnesange! Haha!
Men Kamma syntes da det var sjovt!

IMG_3627
Efter morgenmaden skulle hun i tøjet og have en formiddagslur, men på vej hen i sengen skulle vi da lige prøve gyngehesten – og dén ka’ vi li’! Hun ville overhovedet ikke af den igen!
Men det lykkedes mig at få hende i seng og så sov hun og imens ordnede jeg vasketøj, tømte opvasker og det der…
…gu’ gjorde jeg ej. Jeg så Bones og åd kage! 😀
IMG_3631
Hun vågnede også allerede efter 45 min igen og så var hun klar til leg!

IMG_3645
.
..jeg har stadig ikke taget mig sammen til at købe lagner til tremmesengen, så vi bruger dynebetræk! 😉

IMG_3650
Solen fandt også vej ind på Kammas værelse. Det er så hyggeligt at hun kan sidde selv, hun elsker det! Men prøver nu at begrænse det, for hun skal lissom også lære at ligge på maven – og det vil hun STADIG ikke! 😉

6 thoughts on “Fredagsformiddagshygge!

  1. Wow, jamen, du godeste, hvor ser hun stor ud som hun sidder der på gyngehesten!!:-) Sød, er hvad hun er!:-)
    I øvrigt har jeg aldrig forstået, hvorfor lagner skal være ensfarvede? Det ser da super godt ud med et farverigt mønstret lagen – måske jeg skulle gå over til dynebetræk ligesom dig 😉 eller bare sy nogle lagner af noget sødt stof.. Hmm… 😉
    I øvrigt.. Hvor er det skønt, at du valgte at lade vasketøj og alt det der ligge. Det skal jeg blive bedre til! Ind imellem skal man bare nyde at SLAPPE AF uden dårlig samvittighed over alle de der ting man ‘burde’ gøre:-)
    Rigtig dejlig weekend til dig 🙂

    • Ja, jeg var også ret overrasket over at hun altså kunne nå helt ned! Min lille store baby! 😀
      Jeg er også ret glad for mønstre og farver… nok derfor jeg ikke har taget mig sammen til at købe kedelige hvide lagner 😉
      …og jeg skal i øvrigt blive bedre til at rydde op FØR jeg slapper af, det der afslapning har vist taget lidt overhånd herhjemme 😉

  2. Hvor ser det bare pissehyggeligt ud! Og jeg kan totalt relatere til det der med børneuvenlige sange, der lige popper op i hovedet. Oh well, de er vel så små endnu, at de ikke forstår det. 🙂

Skriv et svar

